Uw klanten volgen elk pakje op de voet dankzij nieuwe My bpost app

Online shoppers - en dus ook uw klanten - willen graag nauwkeurig op de hoogte gehouden worden van de status van hun pakje, wanneer het onderweg is en op welk moment de levering zal plaatsvinden. Bij bpost is onze grootste bezorgdheid: het de online shoppers zo eenvoudig mogelijk maken om hun pakjes in ontvangst te nemen. Zo lanceerden we in 2017 al ‘Mijn voorkeuren’, waarbij uw klanten kunnen aangeven waar de postbode hun pakje mag leveren als ze niet thuis zijn

Maar we zitten niet stil, integendeel. We lanceren nu een superhandige applicatie, de My bpost app waarbij online shoppers de status van al hun pakjes eenvoudig kunnen opvolgen. Zo wordt die ‘last mile’ van online shopping een nog aangenamere ervaring.

Pakjes worden automatisch toegevoegd aan de app, online shoppers kunnen bovendien een ongelimiteerd aantal pakjes opvolgen. Ze worden via de app op de hoogte gehouden van de status van hun pakje. Verandert er iets? Dan krijgt de ontvanger een melding van die wijziging.

Via de applicatie kan de online shopper - indien nodig - inspelen op onvoorziene omstandigheden. Druk verkeer of een afspraak die uitloopt? Geen probleem, via de applicatie kunnen de leveringsvoorkeuren tot 5 minuten voor de levering van een pakje gewijzigd worden. Zo wordt het pakje misschien beter geleverd bij de buren of op een veilige plaats.